//Miss Taxi






Short Bio


Hello! I am Jiji. Miss Taxi from Malaysia. Follow me and Enjoy in My blog^^

FACEBOOK|TWITTER
Owner | Gula Hati | Friendsship | Diary


Bio


Credits
♥♥♥♥♥♥♥♥

Template by : Nida Inayah Maghfirani
Basecode: Husnaa
Tutorial: Chiq Ziera
Image: Cuse
Edit by: Lizsaa Ezsyaa

| Newer Post
Fun. And. Holiday. And. Waiting. Result.
Friday 13 December 2013 | 12/13/2013 07:20:00 am | 0 Sweet Cupcake
Assalamualaikum and hai hai hai. Good Morning evelibody -.- haha. well fuhh fuhh fuhhhhh *tiup habuk* berkarat berhabuk berhantu berpenunggu dan semua ber dah blog aku nii -,- haha, being busy for PMR preperation actually. And now baru bebas daripada berperang *dah dua bulan bebas senanya* hohooo. Now dalam mood bekerja. Emm cari rezeki *bajet* haha -..- Tapi best ahh kerja. Kerja pulak dengan mak aku. Memang aku lah king segala king yang mengarah orang sana sini, bergaduh sana sini. Muehehhehe.

Err apak panjang muakdimah akuu -..- Err tengok tajuk? *Usha tajuk* emm "Fun. And. Holiday. And. Waiting. Result." Now mood holiday aku sangatlah maju jaya dengan bangganya. ehh? emm okey, cuti pun tinggal lagi tah berapa hari lagi. Aku pun busy dengan qeja, so takrasa lama ahh cuti nii -..- Sepanjang cuti, takdak apa yang special pun yang aku buat. Keluar langkawi pun cuma sekali. Memang banyak masa dihabiskan dengan kerja ahh. senang cita -_-

Wuuu and guess what. Result bakal keluar 19/12. and me sitting infront of the laptop like WHO CARE? Hahaa :3 Jyeahh getaq tuu memang la ada tapi emm pasrah dengan result actually -.- Kalau aku dah berusaha sehabis mungkin, buatpa nak takot dengan result bagai kan? Itu apa yang kita usaha. Yakin je laa dengan apa pemeriksa nak bagi. Yakin dengan ketentuan Allah. That all :)

Perghh confident ja gaya cakap tuu -_- haha. Exceli aku takkesah dengan apa yang bakal keluaq. Mungkin sebab this is me and the result will never destroy who are me. MAYBE :3 Err but, whatever happen. Please pray for my result. I wish that i can see my parent cry because of they're happy and not because of my bad grade -.- haha :D Okey that all from me today.

Goodbye :) Assalamualaikum